FANDOM

Doświadczeni złodzieje myśli mogą jedną myślą zburzyć nawet kilkuwarstwową zaporę. Złodziej myśli to ktoś, kto potrafi odczytać wszystkie twoje myśli, jakie kiedykolwiek przeleciały ci przez głowę. Od prostego "jestem głodna" do skomplikowanego planu napadu na bank.

- Anja, Coś, czego pragnę, rozdział 9

Złodziej myśli - złodziejem myśli staje się każdy, kto podsłuchuje myśli innych stworzeń wbrew ich woli lub korzystając z ich nieświadomości i niewiedzy.

Złodziej myśli "z zawodu" to z kolei doświadczony podsłuchiwacz, który potrafi niszczyć zapory swoich ofiar, a one nawet tego nie odczują. Jest on czytelnikiem o większych umiejętnościach, ponieważ jego mentalny słuch nie ogranicza się do jedynie bieżących myśli, ale jest w tanie odczytać wszystkie myśli jakie kiedykolwiek przewinęły się przez umysł ofiary.

Aby dostać się o cennych informacji mieszczących się w głowie zaawansowanego budowniczego murów, złodziej musi wykonać dokładnie to samo, co ówcześnie ofiara - zwizualizować niszczony/walący się mur. Nie jest to jednak coś prostego, ponieważ aby złodziej sprawnie zniszczył mur, musi znać "materiał" z jakiego został zbudowany, w przeciwnym wypadku ofiara zorientuje się w porę, że ktoś próbuje ją okraść i wzmocni zaporę lub "wymieni na lepszy model". Proces okradania może trwać więc od kilku godzin (zniszczenie muru i odczytanie potrzebnych informacji) lub nawet kilka dni (zbadanie właściwości zapory, poznanie jej anatomii).

Więcej z Fandomu

Losowa wiki