FANDOM

Yue - człowiek, bohaterka "Coś, czego pragnę".
Yue Borkowicz
Podstawowe informacje
Imię Yue
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 15 lat
Smok wierzchowy Sora
Przyjaciele Sora, Anja, Ada, Garadiela, Jagoda
Status Żyje
Wygląd
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Ciemnobrązowe
Wzrost 1,55 m
Waga 45 kg
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Coś, czego pragnę

WyglądEdytuj

Yue jest drobno zbudowaną dziewczyną - szczupła i niska, ale sylwetkę ma wysportowaną. Skórę ma zawsze lekko brązową, jakby wróciła z wakacji w Grecji. Ma ciemnobrązowe, proste włosy do ramion. Nosi aparat na zęby, ale nikomu to nie przeszkadza. Włosy zwykle ma rozpuszczone, często z opaską. W ubiorze preferuje wygodne, ładne spodnie i zawsze ma na sobie białą bluzę w czarne napisy.

CharakterEdytuj

Yue jest przyjaźnie nastawioną do życia dziewczyną. Lubi żartować, jest towarzyska, łatwo nie rezygnuje z czegoś, co zaczęła. Przykładowo nie zraziła się charakterem Anji, kiedy ją poznała i została jej koleżanką. Potem nie obgadywała Ady, ani nic takiego, tylko próbowała się zaprzyjaźnić. Może też być to jeden z powodów, dlaczego udało jej się zaprzyjaźnić z Sorą. Nie jest zbyt uparta, nie chce przedłużać ewentualnych kłótni i nie chce za wszelką cenę udowodnić, że ma rację. Jest uprzejma i uczy się nieźle, jest inteligentna. Jeśli nauczyciel nie jest sprawiedliwy, przemilczy to, żeby się nie pakować w kłopoty.

UmiejętnościEdytuj

Jest szybka i zwinna, mimo krótkich nóg będących efektem niskiego wzrostu. Częściowo mogą też za to odpowiadać treningi tenisa sprawiające, że ma dobrą koordynację ruchów.

RelacjeEdytuj

SoraEdytuj

Znają się niezbyt długo, ale są w stanie zrobić dla siebie wszystko. Razem świetnie współpracują i są najlepszymi przyjaciółkami. Poznały się przypadkiem w lesie, Ada i Anja dowiedziały się o tym tydzień później, podczas ich współnej zabawy.

AdaEdytuj

Yue nie zrażała się nieprzyjaznym charakterem Ady - w końcu Anja też do miłych od początku osób nie należy, a jakoś potrafi być dobrą koleżanką. Okazało się, że miała rację, w końcu jedyny powód dla którego Ada nie była do końca uprzejma - jest przecież półsmokiem.

AnjaEdytuj

Nie była zbyt przyjaźnie nastawiona do ludzi w gimnazjum, ale Yue to zignorowała i starała się zdobyć jej przyjaźń. Może nie osiągnęła całkowitego sukcesu, ale jest koleżanką Anji, która czasem ratuje ją przed nauczycielkami.

Misza, Hyacinthino, Kaskada, Sky, TorikEdytuj

Yue nie czuje do nich niczego specjalnego ma ich za kolegów, którzy stoją po jej stronie.

HistoriaEdytuj

Yue pochodzi z Bułgarii, stąd jej nietypowe imię. Do Polski przeprowadziła się w wieku 5 lat i od razu nauczyła się, żeby nie wchodzić do lasu. Po pewnym czasie (miała prawie 15 lat) zaczęło ją interesować - czemu Ada i Anja tam chodzą i nic im nie jest? Postanowiła też wejść do lasu. Tam zaatakowała ją Sora, która zobaczyła, że Yue idzie za Adą i Anją. Yue jednak nie wydawała się przerażona, tylko zainteresowana i zachwycona. To zaintrygowało Sorę, a Yue niemal od razu spojrzała jej w oczy i zrozumiała, że ma przed sobą inteligentnego smoka. Nie dała jednak smakołyku, nie miała przy sobie niczego do jedzenia, ale nadal patrząc na nią z zachwytem najzwyczajniej w świecie zadała jej zagadkę, na którą Sora odpowiedziała dobrze, mimo, że Yue nie zrozumiała odpowiedzi. Przez tydzień ukrywały swoją przyjaźń, aż odkryły to Ada i Anja, które myślały, że Sora atakuje Yue, choć one się jedynie bawiły. W trakcie wakacji w 2015 roku, po ustaleniu tego z Sorą, Yue wprowadziła Jaogę i Garadielę w świat smoków. W trakcie wojny wszystkie, choć wahając się, dały do zrozumienia ludziom, że stoją po stronie smoków i zdanie nie zmienią.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki