FANDOM

Sora - samica z gatunku Piorunoskrzydły, bohaterka "Coś, czego pragnę".

Sora
Sora
Podstawowe informacje
Imię Sora
Przezwiska Sorka
Gatunek Smok, Piorunoskrzydły
Płeć Smoczyca
Wiek 15
Jeździec/właściciel Yue
Przyjaciele Ada, Anja, Misza, Hyacinthino, Sky, Kaskada, Torik, Yue
Status Żyje
Lokalizacja Leże
Wygląd
Kolor oczu Lazurowy
Wzrost 3,5 m
Waga ok. 1 t
Rodzina
Ojciec Nzn
Matka Nzn
Rodzeństwo Jaeherys
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Coś, czego pragnę

WyglądEdytuj

Sora jest typową, granatowo-niebieską smoczycą z czarnymi elementami, czyli wygląd zupełnie przeciętny. Na szyi ma znamię w kształcie błyskawicy, które jest dość widoczne i jaskrawe, ale chwilowo nie wiadomo jakie ma ono znaczenie.

CharakterEdytuj

Sora jest przyjazna w stosunku do osób, które dobrze zna, trzeba ją przekonać w jakiś sposób, żeby przestała być nieufna. Ma dość wybuchowy charakter i działa szybko, często bez uprzedniego zastanowienia.

UmiejętnościEdytuj

Sora jak każdy piorunoskrzydły, umie naelektryzować czarne elementy ciała. Ponadto w razie potrzeby może stać się niewidzialna, a w jej miejscu widać tylko trzaskające pioruny. Jest bardzo silna i szybka, gorzej z ostrymi skrętami, ale nadal świetnie sobie radzi. Jak każdy piorunoskrzydły może też ogłuszyć i sparaliżować ofiarę na krótki czas. W czasie burzy "ładuje akumulator" ściągając na siebie pioruny, co potem daje jej więcej energii i zwiększa siłę jej strzałów.

ReacjeEdytuj

YueEdytuj

Yue jest jeźdźczynią i najlepszą przyjaciółką Sory. Ufają sobie nad życie i ratują sobie skórę. Spotkały się przypadkowo w lesie, kiedy Yue szła za Adą i Anją, a Sora zaatakowała widząc, że dziewczyny są śledzone. Jednak Yue zaprzyjaźniła się ze smoczycą, a kiedy Anja i Ada dobiegły na miejsce, zastały je podczas zabawy - choć wydawało się, że Sora chce zabić Yue.

AdaEdytuj

Sora ufa Adzie - zna ją bardzo dobrze i wie, że nigdy jej nie zdradzi. Traktuje ją jak przyjaciółkę.

AnjaEdytuj

Sora jej ufa jako drugiemu półsmokowi, który staje w obronie tych latających gadów.

Misza, Hyacinthino, Kaskada, Sky, TorikEdytuj

Są przyjaciółi i razem spędzają czas, który Ada i Anja przesiadują w szkole.

HistoriaEdytuj

Nieznana jest rodzina Sory, z wyjątkiem brata, którego jednak poznała dużo później. Wychowała się w rodzince Ady i Miszy, a znalazła ją i zaniosła do Leża Luna. Wychowała się wrac z Adą, Miszą i Kaskadą i są dla siebie dobrymi przyjaciółkami. W wieku 15 lat poznała Yue i zyskała jeźdźczynię.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki