FANDOM

Sky - samica z gatunku Szybownik Wichrowy, bohaterka "Coś, czego pragnę".

Sky
Podstawowe informacje
Imię Sky
Przezwiska Agresorka (Misza nazwała tak Sky podczas ich puerwszego spotkania)
Gatunek Szybownik wichrowy
Płeć Samica
Wiek 20 lat
Jeździec/właściciel Garadiela
Przyjaciele Garadiela, Ada, Anja, Misza, Hyacithino, Kaskada, Sora, Torik
Status Żyje
Lokalizacja Leże
Wygląd
Kolor oczu Granatowe
Wzrost Wysokość: 2,5 m

Długość: 18 m Rozpiętość skrzydeł: 13 m

Waga 550 kg
Rodzina
Ojciec Nzn
Matka Nzn
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Coś, czego pragnę

WyglądEdytuj

Sky jest niebieskiej, lazurowej barwy, jak bezchmurne niebo, z elementami białego jak śnieg, lub chmury. Jej oczy są "ciemnoniebieskie, granatowe jak otchłań oceanu". Kształty ma jak typowy szybownik wichrowy.

CechyEdytuj

Sky jest dość towarzyska - latając często zatrzymuje się w powietrzu, żeby pogadać z każdym smokiem, jakiego spotka po drodze. Kiedy ma zły humor, wszystkich unika i atakuje. Często pakuje się w kłopoty. Jest to jej wrodzony talent i nie stanowi to dla niej żadnego problemu. Lubi obserwować ludzi z ukrycia - od zawsze ją fascynowali. Umie być urocza, jeśli zechce, nie ma osoby, która by się nie zachwycała. Kocha się droczyć, często nie myślać o tym, że wywoła burzę, jeśli dana osoba akurat będzie miała niezbyt dobry humor. Psoty? Jej drugie imię. Odnosi się czasem wrażenie, że gdzie ona, tam bałagan. Nie jest jednak niezdarna... Psoty raczej sprawiają jej przyjemność.

UmiejętnościEdytuj

Jest bardzo szybka, co zresztą jest cechą szybowników wichrowych. Może stawać się całkowicie niewidzialna, co jest przydatną umiejętnością, której Sky nieraz użyła. Ponadto jest zwinna ponadprzeciętnie - w całym swoim 20-letnim życiu tylko raz nie ominęła jakiejś przeszkody, a było to podczas nauki latania. Po jej mocach można wnioskować, że porusza się bezszelestnie i jeśli zechce, może kogoś śledzić kilka lat, a ten jej nie zauważy ani razu.

HistoriaEdytuj

Kiedy była młodym smoczkiem, kochała obserwować, gdziwne, fascynujące, dwunożne istoty bez skrzydeł i ogona - ludzi. Interesowało ją jak to jest, że nie umieją latać, ale czasem jak wsiądą razem do dziwnej machiny, niezdarnie i kanciasto oderwą się od ziemi. Pewnego dnia wpadła w pułapkę, a uratowała ją zwykła, przeciętna, przechodząca tamtędy dziewczyna. Mile wspomina tę chwilę. Kiedy miała 15 lat, zaatakowali ją ludzie. Uciekła, dotkliwie zraniona, przerażona, zawiedziona charakterem ludzi. Gdzieś głęboko jednak zawsze miała nadzieję, że ludzie się zmienią.

W wieku 20 lat nagle zauważyła przelatującego człowieka na smoku. Zaniepokoiło ją to, a już wściekłość poczuła, gdy zobaczyła, że smok współpracuje z dziewczyną - była pewna, że ta zmusza smoczycę do posłuszeństwa. Zaatakowała i później doznała szoku, gdy dziewczyna okazała się półsmokiem. Mowa tu o Adzie.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki