FANDOM

Paloma - jedna z uczennic w klasie Ady i Anji występująca w "Coś, czego pragnę". Jej przyjaciółką jest

Paloma Berrad
Podstawowe informacje
Imię Paloma
Płeć Dziewczyna
Wiek 15 lat
Smok wierzchowy Loxia
Przyjaciele Loxia, cała klasa i smoki wszystkich w klasie
Status Żyje
Lokalizacja Miasto, tam gdzie wszyscy
Wygląd
Kolor oczu Brązowe
Kolor włosów Czarne
Wzrost 1.76 m
Waga 57 kg
Rodzina
Ojciec Imię nieznane, z Argentyny
Matka Imię nieznane, z Polski
Rodzeństwo Brat, rok młodszy
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Coś, czego pragnę

WyglądEdytuj

Paloma, jako najwyższa z dziewczyn w klasie, przerasta większość o głowę, te trochę wyższe, czy Adę o pół. Ma dość długie, czarne włosy, a jej oczy są brązowe. Ma jasą skórę i piegi na twarzy. Ma na sobie zwykle dżinsy, kolorowe bluzki, trampki i bluzę w pastelowym, łagodnym odcieniu różowego z białymi rękawami.

CharakterEdytuj

Paloma jest dość spokojna, nie lubi się kłócić, woli uspokoić obie strony niż się dołączyć. Mimo to z przyjaciółmi często się droczy wykorzystując to, że sama nie ma łaskotek, a ucisk w czułe punkty działa także na prawie wszystkich oprócz niej. Nie wiadomo, czy Ada, Anja i Aura są wyjątkiem dlatego, że są półsmokami czy z innego powodu. Trzeba przyznać, że w razie czego, olej w głowie Paloma ma. Nie lubi być jakoś w centrum uwagi, nie lubi też zostawać przywódcą drużyny. Na szczęście dzięki Adzie i Anji nie grozi jej to niemal nigdy. Mimo kłopotów, które czasem się pojawiają jesli chodzi o smoki, radzi sobie całkiem całkiem, nawet trochę lepiej niż przeciętnie.

HistoriaEdytuj

Jets normalną dziewczyną, która urodziła się w Argentynie i stosunkowo wcześnie przeprowadziła z rodzicami do Polski. Jej matka była Polką, ojciec z Argentyny. Odrobinę wyżej niż przeciętna jeśli chodzi o... Wszystko w sumie. W trakcie wojny ze smokami radziła sobie całkiem nieźle, podobnie jak jej rodzice i młodszy brat, będący w klasie niżej. Po nastaniu pokoju zaprzyjaźniła się z Loxią i mimo, że sobie dogryzają i potrafią czasem się nawet bić dla zabawy (Loxia jest zachwycona, a Paloma ma zajęcie) całkiem nieźle się dogadują.            

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki