FANDOM

Osvir Drakenurk - jeden z wrogów próbował zdobyć informacje o więzi ze smokami.

Osvir Drakenurk
Świr.png
Podstawowe informacje
Imię Osvir Drakenurk
Przezwiska Świr - (Anja)
Gatunek Człowiek
Płeć Mężczyzna
Wiek 37 lat
Status Żyje
Lokalizacja Archangielsk, Rosja (zazwyczaj), szkoła Anji i Ady (dawniej) więzienie - aktualnie
Wygląd
Kolor oczu Szare
Kolor włosów Ciemny brąz
Wzrost 1,86 m
Waga 81 kg
Broń Strzałki usypiające, paralizator o dużej mocy
Rodzina
Ojciec Nzn
Matka Nzn
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Coś, czego pragnę

WyglądEdytuj

Osvir jest dość dobrze zbudowanym mężczyzną z zarostem i w nieśmiertelnych okularach przeciwsłonecznych, a na twarzy zawsze ma wredny, kpiący uśmieszek. Ma krzywy nos i nierówne wąsy. Jest brunetem a włosy są zawsze zaczesane do tyłu. Zazwyczaj ubiera koszulę w kratę.

CechyEdytuj

Wiadomo, że jest wredny, agresywny, nieuczciwy, chciwy, co jest jedną z jego głównych cech oraz przesiąknięty żądzą władzy. Nie rozumie słowa "nie". Jego inteligencja jest odrobinę wyższa niż przeciętna, ale niewiele, można to wywnioskować po tym, że zauważył nietypowe zachowanie siedmioletniej wtedy Ady. Jednak pod tym udawanym twardzielem kryje się mięczak, który kiedy tylko zobaczył, że przegrał, zaczął odstawiać przedstawienie godne trzylatka.

UmiejętnościEdytuj

Co jest jego specjalnością oprócz nieuczciwości, nielegalnych zachować, chytrości? No cóż, pewne umiejętności trzeba mieć, żeby złapać Adę czy łapać smoki, ale akurat Ada raczej pozwalała się łapać, bo jej się nudziło. Gdyby chciała, nigdy by jej nie znalazł, tak samo gdyby on miał większe pojęcie o tym co robi, pozbawiałby Adę nawet najbardziej niewinnych rzeczy (na przykład luba, dzięki której Ada i Anja uciekły raz z jego więzienia) i dbałby o lepsze zamki.

RelacjeEdytuj

AdaEdytuj

Znają się od dawna, a dokładniej to odkąd Ada miała około 7 lat i poszła do szkoły. regularnie lądowała u niego w więzieniu, ale nie było sytuacji, kiedy by nie uciekła i nie wrociła do domu z jego siedziby w Rosji w szybkom tempie. Szczerze się nienawidzą i sobie dogadują - nie ukrywając, Ada zawsze z nim wygrywa.

AnjaEdytuj

Anja na początku znała go jako podejrzanego W-Fistę, psychicznego fana disco polo. Od początku jednak mu nie ufała. Jej podejrzenia potwierdziły się, kiedy po uśpieniu obudziła sie w lochach, a przed oczami miała gmerającą przy zamku Adę. Później irytowała go swoimi tekstami i docinkami. Jej nienawiść zapłonęła znacznie większym ogniem, kiedy Osvir groził jej przybranemu bratu, Hyacinthinowi.

Smoki Edytuj

Od zawsze chciał nad nimi zapanować - więc kiedy tylko orientowały się w sytuacji - opuszczały go. Co ciekawe nie chciał ich zmuszać przemocą, ale one po prostu wyczuwały jego wewnętrzne zło. Kolejne niepowodzenia zwiększały jego wewnętrzną frustrację, więc porywając Adę i później Anję chciał wyciągnąć od nich tajniki przyjaźni z tymi gadami.

HistoriaEdytuj

Nieznana jest dokładna historia Osvira. Wiadomo, że kiedy Ada miała 7 lat, czyli Osvir miał 29 lat, po raz pierwszy zobaczył osobę, która mogła pomóc mu dojść do zwycięztwa - wytresować mu smoki. Zaczął ją regularnie porywać, ale Ada uciekała. Raz w ucieczce pomogła jej Misza, innym razem rodzice - wtedy Osvir dowiedział się o rodzinie Ady. Za każdym razem dziewczyna uciekała. Ma go z głowy odkąd wraz z Anją uciekły z jego lochów w wieku prawie 15 lat.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki