FANDOM

 Loxia - samica ognika iskrowego, przyjaciółka Palomy, występuje w "Coś, czego pragnę"  

Loxia
Podstawowe informacje
Imię Loxia
Gatunek Smok, ognik iskrowy
Płeć Samica
Wiek 14 lat
Jeździec/właściciel Paloma
Przyjaciele Paloma, Ada, Anja, Aura, wszystkie smoki w klasie
Status Żyje
Lokalizacja Szkoła
Wygląd
Wzrost Odrobinkę więcej niż większość ogników
Rodzina
Ojciec Imię nieznane
Matka Imię nieznane
Rodzeństwo Siostra
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Coś, czego pragnę

WyglądEdytuj

Jest trochę większa niż większość ogników, o kilka stopni gorętsza od innych smoków z jej gatunku, a z racji tego niemal cała czerwona. Ma też odrobinę większe zęby.

CharakterEdytuj

Jej podstawową cechą jest brak cierpliwości. Nie lubi rządzić, przede wszystkim dlatego, że nie umie. Silna, agresywna, wiele czasu spedzała na kąpiele w lawie, uwielbia jesć mięso, lubi sie bić (dla zabawy np. z siostrą, Palomą), lubi rysować np. na piasku, gdy ktoś jej dokucza zaraz mu przywala. Nienawidzi samotności, lubi rozmawiać i spędzać czas z innymi.

HistoriaEdytuj

Urodziła się w małej rodzinie. Ma starszą siostrę, lubiła się z nią bić (bez wzajemności).  Matka prawie cały czas miała pretensje do całego świata, a zwłaszcza do męża. Poważniejsze rodzinne kłotnie to było częste zjawisko. Loxia miała dwie najlepsze przyjaciółki - bliźniaczki (urodziły sie z jednego jaja), które jednak znalazły inne towarzystwo i ,,porzuciły" dawną BFF. Loxia miała dosć wrednej rodziny i wszystkich rówieśników, którzy jej dokuczali (nie wie nawet, dlaczego akurat jej), więc gdy stała się wystarczająco samodzielna, uciekła. Doskwiera jej samotność, jednak uważała, że to o niebo lepsze od poprzedniego życia. Obecnie przebywa w Polsce, mimo braku wulkanów. Pomagała w trakcie walk ludzi ze smokami, a po wszystkim dała się oswoić Palomie i została jej przyjaciółką.

UmiejętnościEdytuj

Potrafi napradę mocno uderzyć i gryźć, świetnie poluje, bardzo dobrze lata i rysuje (jak na smoka), co natomiast jest wyjątkową umiejętnością, potrafi zahipnotyzować jakieś małe zwierzę na około 3 minuty i mimo, że nie jest to hipnoza najlepsza i bez trudu można się z niej wyrwać, jeśli ma się choć trochę silną wlę, bywa to niezwykle przydatne. Bardzo dobrze opanowała też wygaszanie się i nie sorawia jej to problemu, toteż element zaskoczenia i zalanie jej wodą nie wchodzi w grę. Każdą swoją umiejętnosć szlifuje.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki