FANDOM

 Leon - jeden z uczniów w klasie występujący w Coś, czego pragnę

Leon Łącki
Podstawowe informacje
Imię Leon
Gatunek Człowiek
Płeć Chłopak
Wiek 15 lat
Smok furiowiec kłamliwy, Łapcia
Smok wierzchowy Łapcia
Przyjaciele Łapcia, Adam, reszta klasy
Status Żyje
Lokalizacja Szkoła
Wygląd
Kolor oczu zielone
Kolor włosów blond
Wzrost 1.54 m
Waga 40-50 kg
Rodzina
Ojciec Nzn
Matka Nzn
Rodzeństwo Brak
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Coś, czego pragnę

WyglądEdytuj

Leon jest mniej więcej podobnej postury co Yue - czyli niski i drobny. Ma krótkie, bo to oczywiście chłopak, włosy w kolorze jasny blond i zielone oczy. Ubiera się normalnie - ani jakoś sportowo, ani elegancko.

CharakterEdytuj

Jest nieśmiały i nie lubi tłumu. Dość inteligentny, trzyma się z tyłu. Kiepski z większości przedmiotów, ale nie beznadziejny. Nie lubi też sportu. Najnudniejsza rzecz na świecie dla niego to rośliny, toteż jego oceny z biologii są podzielone - za wszystko co jest związane z roślinami dostaje kiepskie oceny. Całkiem nieźle radzi sobie ze smokami i ogólnie ze zwierzętami - to jest to, co go fascynuje. Z Łapcią ma całkiem niezłą więź, biorąc pod uwagę, że oboje nie lubią ryzyka i mają inne wspólne cechy - czyli są przeciętni. Obojgu odpowiada taki stan rzeczy.

HistoriaEdytuj

Normalny dzieciak z trochę nadopiekuńczymi rodzicami. Nawet bardzo nadopiekuńczymi. Podczas walk ze smokami całą rodziną siedzieli w ukryciu, żeby mu tylko włos z głowy nie spadł. Zdecydował się później na furiowca, wiedząc, że smoki te nawet nie potrafią za bardzo walczyć - poza tym jego rodzice nawet nie chcieli słyszeć o jakimś smoku z pazurami, czy z samozapłonem. Trochę czasu minęło zanim polubił smoki, ale radzi sobie z nimi przeciętnie - czyli jak na człowieka dość dobrze i plasują się one na jego ulubionym miejscu zaraz po zwierzętach. Koszmarem związanym ze smokami jest dla niego nauka smoczego języka.

Zobacz teżEdytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki