FANDOM

Kaskada - samica z gatunku Deszczownik, bohaterka "Coś, czego pragnę".

Kaskada
Podstawowe informacje
Imię Kaskada
Przezwiska Błyskawica
Gatunek Deszczownik
Płeć Smoczyca
Wiek 13 lat
Jeździec/właściciel Jagoda
Przyjaciele Jagoda, Ada, Anja, Misza, Hyacinthino, Sora, Sky, Torik, Gaja, Jahaerys
Status Żyje
Lokalizacja Leże
Wygląd
Kolor oczu Szmaragdowe
Wzrost 2,8 m
Waga 600 kg
Rodzina
Ojciec Nzn
Matka Nzn
Rodzeństwo Brak
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Coś, czego pragnę

WyglądEdytuj

Kaskada wygląda zupełnie zwyczajnie, jak każdy inny deszczownik - czyli ma dwie łapy, duże skrzydła i ocieka wodą wytwarzaną przez skórę. Ma szmaragdowe oczy.

CharakterEdytuj

Kaskada jest dość przyjaźnie nastawionym do innych smokiem. Często narzeka, ale raczej żeby się droczyć z Sorą niż żeby pokazać, że coś jej faktycznie nie pasuje. W razie niebezpieczeństwa zrobi wszystko dla swoich przyjaciół, choć na pierwszym miejscu jest jej jeźdźczyni Jagoda.

UmiejętnościEdytuj

Kaskada jest dość wolnym smokiem, choć jeśli leci w towarzystwie Ady lub Anji, te mogą "podzielić się" swoją prędkością. Jest to przydatne, jeśli się gdzieś spieszą. Umie stać się niewidzialna. Na ziemi widać wtedy tylko kałużę przemieszczającą się po ziemi - powstaje ona ze skapującej z Kaskady wody i przemieszcza się za smoczycą. Jest jedynym widocznym wtedy jej elementem. W powietrzu natomiast Kaskada wygląda jakby w jednym miejscu zebrało się trochę mżawki.

RelacjeEdytuj

JagodaEdytuj

Zaprzyjaźniły się ze sobą dość przypadkiem, ale teraz są najlepszymi przyjaciółkami. Zrobią dla siebie wszystko. Kaskada ufa jej tak bardzo jak Adzie - to Jagodę będzie pierwszą ratować. Może dlatego, że z doświadczenia wie, że Ada lepiej sobie poradzi w krytycznych sytuacjach?

AdaEdytuj

Razem się wychowały i są dobrymi przyjaciółkami. Kaskada ufa Adzie i wie, że ta nigdy jej nie zostawi ani nie opuści. W razie niebezpieczeństwa poświęciłaby się dla niej i wie, że dziewczyna zrobiłaby to samo.

AnjaEdytuj

Kaskada z początku jej nie ufała, ale teraz wie, że może na nią liczyć - Anja w końcu jest pół-smokiem i chroni wszystkie smoki.

Misza, Hyacinthino, Sora, Sky, TorikEdytuj

Są przyjaciółmi i spędzają razem czas, kiedy ich przyjaciółki są w szkole.

HistoriaEdytuj

Kaskada nie pamięta swoich rodziców. Została znaleziona  i przygarnięta przez Lunę, kiedy byla jeszcze smoczątkiem. Wychowała się wraz z Adą, Miszą i Sorą. Razem często wpadały w tarapaty i się z nich wyciągały. W wieku 13 lat poznała Jagodę, ale chwilowo nie wiadomo jak do tego poznania doszło. Faktem jest, że są teraz ze sobą zespolone i nic ich nie rozłączy.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki