FANDOM

Joanna Jandra - potocznie zwana "babą od polaka", nauczycielka polskiego w szkole, do której uczęszczają Ada, Anja i Aura.

.
Joanna Jandra
Jandra
Podstawowe informacje
Imię Joanna Jandra
Tytuły Wampiryczna Wariatka
Przezwiska Baba od polaka
Gatunek Człowiek
Płeć Kobieta
Wiek 45 lat
Status Żyje
Lokalizacja NIeznana
Wygląd
Kolor oczu Piwne
Kolor włosów Brązowe z czerwonym
Wzrost 1,7 m
Waga 55 kg
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Coś, czego pragnę

WyglądEdytuj

Joanna Jandra jest wyjątkowo chuda, niemal jak anorektyczka. Ma brązowe włosy z czerwonymi pasemkami - zwykle spięte w koka i krzywą twarz (Anja prawdopodobnie powiedziałaby, że gębę). Jest dość wysoka. Ubiera się bezwzględnie na czerwono - ma obsesję na punkcie tego koloru. Na nosie zawsze są obecne okulary bez ramek.

Tak przeraźliwie koścista, że aż ciary przechodzą...

Anja

CechyEdytuj

Jandra jest typową, wredną nauczycielką, niesprawiedliwą, nieuczciwą. Wie o istnieniu smoków, ale nikomu nie mówi - bynajmniej nie ze względu na to, że chce je chronić, tylko chce mieć w przyszłości z tego korzyści.

Jeszce nigdy nie dostałam jedynki. I to właśnie ją najbardziej wkurza. To typowa nauczycielka znajdująca dziką przyjemność we wpisywaniu złych ocen.

Anja

Uwielbia wpisywać złe oceny i okropnie irytuje się, kiedy ktoś dostaje piętki i czwórki, co gorsza szóstki.

UmiejętnościEdytuj

Jedyną umiejętnością Joanny Jandry jest niebywałe paraliżowanie uczniów swoim zachowaniem i wrogością. Umiała zapanować nad smokami, przynajmniej tak jej się wydawało - zmuszała je siłą do posłuszeństwa. Inaczej - ona zmusza smoka, kiedy jest przytrzymywany przez jej ludzi.

RelacjeEdytuj

Anja Edytuj

Nienawiść od pierwszego wejrzenia to idealny opis relacji Anji i nowej nauczycielki. Obie od początku wiedziały, że nie będą się lubić. Anja dlatego, że usłyszała kilka myśli Jandry, ta natomiast, bo czytała o Anji i wiedziała, iż jest szóstkową uczennicą - a takich Joanna nienawidziła od zawsze.

Ich wrogie nastawienie względem siebie pogłębiło się, kiedy dowiedziały się iż są w przeciwnych obozach.

Ada Edytuj

Kiedy tylko wyszło na jaw, że Ada jest tak samo dobrą uczennicą jak Anja, Jandra z miejsca skreśliła dziewczynę z listy "tolerowanych uczniów". I Ada nie żywiła do polonistki szczególnej sympatii. Jej nienawiść do nauczycielki osiągnęła limit, gdy to właśnie Jandra doprowadziła do śmierci rodziców pół-smoczycy.

Pozostali uczniowieEdytuj

Szczerze jej nienawidzą, z wzajemnością. Jest nauczycielką, u której stanięcie na rzęsach jest prostsze niż niedostanie pały przynajmniej raz na miesiąc. Udaje się to jedynie Anji i Adzie.

HistoriaEdytuj

Baba od polaka zjawiła się w szkole już pierwszego września tego roku, kiedy Anja szła do drugiej klasy gimnazjum. W nieznanych okolicznościach jej poprzednia polonistka odeszła ze szkoły i w zamian za nią pojawił się "ten babsztyl". Anja raczej nie zaglądała do jej głowy, z obawy przed tym, co mogłaby tam usłyszeć, więc nie dowiedziała się o fakcie, że Jandra zmuszała smoki do posłuszeństwa i że w ogóle wie o ich istnieniu. Później jednak wyszło to na jaw, a skutkiem była Wielka Bitwa.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki