FANDOM

Jagoda - człowiek, bohaterka "Coś, czego pragnę".

Jagoda
Podstawowe informacje
Imię Jagoda
Przezwiska Jagi
Gatunek Człowiek
Płeć Dziewczyna
Wiek 15 lat
Smok wierzchowy Kaskada
Przyjaciele Kaskada, Ada, Anja, Yue, Garadiela
Status Żyje
Wygląd
Kolor oczu Wyblakły niebiesko-zielony
Kolor włosów Jasny blond
Wzrost 1,61 m
Waga 54 kg
Rodzina
Ojciec Nzn
Matka Nzn
Rodzeństwo Brak
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Coś, czego pragnę

WyglądEdytuj

Jagoda nie jest zbyt wysoka, nie jest ani gruba, ani chuda. Ma jasne włosy do ramion, które jednak zwykle ma związane w kitkę. Jej oczy są w dość wyblakłym odcieniu niebiesko-zielonego. Nosi granatowe okulary nieco mniejsze niż te Ady. Zwykle nosi dżinsy, bluzkę z długim rękawem i na to w chłodne dni neonowożółtą bluzę, którą zapina zawsze gdy ją nakłada.

CechyEdytuj

Jagoda jest dość sympatyczna, choć ma humory i każdy może z łatwością odróżnić kiedy ma zły, bo zwykle jest wtedy zbyt szczera i nie bardzo zwraca uwagę, na słowa jakie wypowiada. Jest dość uparta i potrafi być złośliwa, choć na szczęście nie zdarza się jej to często.

UmiejętnościEdytuj

Jagoda sama niewiele może zdziałać, chociaż umie dogadać, ale razem z Kaskadą sią dużo silniejsze niż w pojedynkę. Kaskadzie jakoś lepiej idzie w locie, kiedy lata z Jagodą, a Jagoda czuje się dużo sielniejsza, jest w stanie o wiele więcej zrobić.

RelacjeEdytuj

KaskadaEdytuj

Kaskada jest najlepszą przyjaciółką i wierzchowcem Jagody. Są nierozłączne. Poznały się podczas Wielkiej Bitwy, coś je do siebie ciągnęło. Jagoda wsiadła wtedy na Kaskadę i poleciały walczyć.

Ada Edytuj

Adę zna nieco krócej, ale znacznie łatwiej jej się z nią dogadać. Ada jest bardziej elastyczna od Anji i ma więcej cierpliwości dla "tych ludzkich niedorajd" jak to czasem mówi o tym gatunku Anja.

AnjaEdytuj

Anję Jagoda zna od dawna i wie, że nie należy z nią zadzierać. Chociaż są w pewnym sensie sojuszniczkami, to Jagoda lubi Anję bardziej niż Anja ją. Wynika to z charakteru pół-smoczycy.

Yue i GaradielaEdytuj

Z Garadielą ma odrobinę napięte stosunki, czasem się kłócą, ale tak naprawdę wszystkiw trzy bardzo się lubią.

Misza, Hyacinthino, Sora, Sky, TorikEdytuj

Tak naprawdę Jagoda niespecjalnie się nimi przejmuje - lubi ich, ale nie czune wielkiego przywiązania.

Sylwia i CieoEdytuj

Jagoda cały czas uważa, że skoro Sylwia jest starsza, jest i zarozumiała, co nie jest prawdą - Sylwia jest rzadkim wyjątkiem, bo uważa wszystkich za równych, niezależnie od wieku. Póki ten ktoś jest po tej stronie co ona i jej przyjaciele. Ale Jagoda nie przepada za Sylwią. Ciea lubi, ale dość neichętnie się do niego odnosi, bo ten kocha Sylwię - w końcu jest jej przybranym bratem. Ale jakby miała wybrać, kogo woli z tej dwójki, wskazałaby Ciea.

HistoriaEdytuj

Życie Jagody było szare jak budynek szkoły. Może nie było złe, ale to typowe, nudne życie, z normalną rodziną, która daje masą szlabanów i na nic nie pozwala, czasem jakiś wyjazd. Zero entuzjazmu w życiu. Nabrało ono barw później - konkretnie to barwy niebieskiej. Jak Kaskada.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki