FANDOM

Garadiela - człowiek, bohaterka "Coś, czego pragnę".

Garadiela
Podstawowe informacje
Imię Garadiela
Przezwiska Gara
Gatunek Człowiek
Płeć Dziewczyna
Wiek 15 lat
Smok wierzchowy Sky
Przyjaciele Sky, Ada, Anja, Yue, Jagoda
Status Żyje
Wygląd
Kolor oczu Piwne
Kolor włosów Brązowe
Wzrost 1,60 m
Waga 49 kg
Rodzina
Ojciec Nzn
Matka Nzn
Rodzeństwo Brak
Pozostałe informacje
Pierwsze pojawienie Coś, czego pragnę

WyglądEdytuj

Garadiela jest dość przeciętnego wzrostu, nieco wyższa niż średnia. Ma krótkie, ciemne włosy kończące się tuż za głową. Jej oczy mają kolor piwny. W ubiorze preferuje leginsy i tenisówki lub buty sportowe, zawsze, nawet w zimie nakłada koszulkę z krótkim rękawem, w zależności od temperatury ma ze sobą krótką bluzę lub nie.

CharakterEdytuj

Garaiela jest przyjacielska, towarzyska i gadatliwa, łatwo znajduje z ludźmi wspólny język, jest dość ambitna, wie jednak, kiedy nie ma o czymś bladego pojęcia. Ma do siebie dystans, ale do pewnego stopnia - łatwo ją wkurzyć. Może nie przywali jak Ada, raczej poobgaduje z kim tylko będzie się dało. Czasem ma napady głupawki, co powoduje, że np. Ada jej wtedy unika.

UmiejętnościEdytuj

Pierwszą umiejętnością, jaką może pochwalić się Garadiela, jest umiejętność wkurzenia kogoś, jeśli się z nią dłużej przebywa. Gadatliwością i wrodzonym talentem do narzekania zwali z nóg każdego stąd też prawdopodobnie gdyby wylądowała w celi, strażnik po dwóch dniach byłby załamanym człowiekiem i cudem byłoby gdyby zachował jasność umysłu.

RelacjeEdytuj

SkyEdytuj

Sky jest jedyną osobą, choć nie jest człowiekiem, która wytrzymuej z Garadielą na dłuższą metę, mimo, że jest jej kompletnym przeciwieństwem. Ich cechy się ze sobą pokrywają i łączą, co daje wspaniale zgrany duet.

AdaEdytuj

Nie ukrywajmy - Ada ma jej czasem dosyć. Ale lubią swoje towarzystwo i nie wyobrażają sobie życia bez drugiej osoby... Prawdopodobnie życie Ady byłoby zbyt normalne, a życie Garadieli zbyt nienormalne.

AnjaEdytuj

Choć podobnie jak Ada, czasem ma ochotę udusić Garadielę lu przynajmniej zakneblować, są dobrymi koleżankami... Bez przesady, ale ufają sobie i staną po swojej stronie. Bywają jednak sytuacje, kiedy raczej małomówna Anja straci cierpliwość do Gary - wtedy dzieją się rzeczy straszne. Czytaj: Anja gada trzy razy więcej niż Garadiela, przez co ta druga nie może nawet otworzyć ust. Anja jest mistrzynią szybkiego i niezrozumiałego paplania.

Yue i JagodaEdytuj

Garadiela lubi Yue i traktuje ją jak przyjaciółkę, mimo, że czasem prawie ją zagada na śmierć. Z Jagodą czasem się spierają i denerwują nawzajem, ale są w pokojowych warunkach i są koleżankami.

HistoriaEdytuj

Akurat historia Garadieli nie jest zbyt ciekawa - urodziła się w normalnej rodzinie, wychowała z normalnymi rodzicami, w normalnym domu. Jedyne ciekawe jest to, że jest trzecią z kolei osobą, która zespoliła się ze smokiem, czyli smoczycą szybownika wichrowego - Sky.

Zobacz też Edytuj

Więcej z Fandomu

Losowa wiki